I’m happy to see you.
Nazywam się Katarzyna Buncler. Jestem autorką Metody na Boba. Towarzyszę dzieciom w wieku przedszkolnym i szkolnym w odkrywaniu świata po angielsku. Uczę swobodnej komunikacji w języku obcym, w atmosferze szacunku i radości, bez podręczników, ocen i siedzenia w ławkach.
Z wykształcenia jestem pedagogiem. Uczę angielskiego od 2010 r. Pierwszy Bob powstał w 2011 r. W 2018 r. zebrałam swoje doświadczania w autorską metodę pracy – Metodę na Boba.
Doświadczenie szkolne (własne i wyniesione z praktyki bycia nauczycielem) nauczyło mnie, że bycie bardzo dobrym uczniem i najlepsze stopnie z testów i egzaminów nie są jednoznaczne ze zdobyciem umiejętności swobodnej komunikacji w języku angielskim.
Dlatego uczę angielskiego inaczej. Bez stresu i rywalizacji, bez testów, ocen i siedzenia w ławce nad podręcznikiem. Współtworzę przestrzeń razem z uczniami – każdy daje część siebie i tworzymy całość. Stawiam na naukę poprzez zabawę, tworzenie relacji, rozwijanie pasji, współpracę i szacunek.
„Podczas tak wielu godzin, które spędziliśmy rozmawiając, ucząc się przez zabawę oraz tworząc nowe kreatywne rzeczy i realizując swoje pomysły nauczyłem się dużo więcej niż gdybym ten czas spędził nad książkami.
W życiu nie chodzi o to, żeby być zatopionym w książkach smutasem, ale o to by potrafić rozmawiać z ludźmi i nie bać się kreatywności, która jest skutecznie zabijana przez niektóre instytucje. Przez te lata nauczyłem się myśleć po angielsku, a nie tylko mówić.”
Kajetan Regnowski
Karolina Wesołowska
Angielski Metoda na Boba
należy do nurtu nowoczesnej edukacji
Dzieci uczą się języka praktycznego po to, by później umiały odnaleźć się w każdej sytuacji życiowej, co rozwija ich kompetencje społeczne. Wszystko, co robimy, związane jest z naszym życiem oraz odkrywaniem świata wokół nas. Zajęcia odbywają się w ruchu, działaniu, w relacji między dziećmi i nauczycielem-przewodnikiem. Nie siedzimy w ławkach. Wiedza zawarta w podręcznikach jest zamieniana na język komunikacji i praktyczne działanie.
Angielski Metoda na Boba
należy do nurtu nowoczesnej edukacji
Dzieci uczą się języka praktycznego po to, by później umiały odnaleźć się w każdej sytuacji życiowej, co rozwija ich kompetencje społeczne. Wszystko, co robimy, związane jest z naszym życiem oraz odkrywaniem świata wokół nas. Zajęcia odbywają się w ruchu, działaniu, w relacji między dziećmi i nauczycielem-przewodnikiem. Nie siedzimy w ławkach. Wiedza zawarta w podręcznikach jest zamieniana na język komunikacji i praktyczne działanie.